Матеріально-технічне забезпечення класичної гімназії у 2022/2023 н.р.
Станом на __01.09.2022р.______
І. Загальні дані
Адреса, телефон ______м.Ужгород, вул. 8 Березня, 44 66-22-57_________________
Проектна потужність (вмістимість) школи__________960 ______________________
Змінність навчання_________________однозмінне____________________________
Кількість аудиторій __34__ лабораторій ___4__
Кількість класів __28___, кількість учнів __ 956__
Умови для організації кабінетної системи навчання ____функціонує кабінетна система навчання, 9 спецкабінетів, 30 навчальних приміщень обладнаних проектно-мультимедійною технікою ______________________________________
Кількість працюючого персоналу:__________88_____________________________
господарського____________________32_______________________________
- педагогічного_____________________56_______________________________
- працівників харчоблоку_____________-_______________________________
Наявність бібліотеки з читальним залом (кількість місць) _______32____, залу засідань (площа на одного учня)________0,1_________________________________
Наявність приміщень для проведення гурткової роботи (перелік)___наявний_кабінет гурткової роботи, музей «Берегиня», хореографічний зал, два зали для східних єдиноборств, великий спортивний зал___
II. Земельна ділянка.
Розміщення_________м.Ужгород, вул. 8 Березня , 44__________________________
Розриви відстані витримані:_______________так_____________________________
до автомагістралі_____________ так _______________________________________
до житлової забудови___________ так ______________________________________
Знаходиться в санітарно-захисній зоні______________ так ____________________
автомагістралі_______________ні__________________________________________
промислових підприємств (сільськогосподарських об’єктів)
Площі земельної ділянки по ДБН-92 “Містобудування. Планування та
забудова”.___________2,9 га_______________________________________________
Процент озеленення території:__________________більше 50 %_________________
50 відсотків і більше 20-50 відсотків менше 20 відсотків
Зонування території передбачене.________________так_______________________
Кількість і набір спортмайданчиків._________________чотири_(волейбол, баскетбол, футбольне поле, легкоатлетичний)________________________________
Навчально-дослідницька зона, її площа________________немає_________________
Господарська зона_______________газова котельня___________________________
Майданчик для збору сміття (розміщення, покриття, обладнання)______________наявний________________________________________
Приміщення підсобного господарства, складські приміщення їх стан._______________відмінний____________________________________________
Оренда приміщень. ______ так__487 м2____(варочний цех,три спортзали)_______
III. Будівлі, інженерне забезпечення.
1.Тип будівлі, поверховість (типова, пристосована, погано пристосована). Склад основних приміщень, використання за призначенням__________типова, використовується за призначенням____________________так_____________
1.1 Наявність гардеробу, обладнання шаф для одягу в класах_____________гардероби_____860 місць__________________
1.2 Відповідність медичного пункту (стоматкабінету) санітарним вимогам:
наявність проточної води, забезпеченість обладнанням, апаратурою___________медичний пункт, обладнаний_________________________
рівень природного і штучного освітлення______________задовільний______________________________________
2.Композиційна структура, умови для ізоляції початкової школи від основної
(середньої)________________початкової школи немає_________________________
3.Площа в м2 на одного учня в класі , кабінеті згідно ДБН-92 «Містобудування. Планування та забудова» ____________2,05 м2________________________
4.Застосування оздоблювальних матеріалів для основних приміщень__у нормі____
5.Тип водопостачання_________центральне_______(наявний бювет для питної води)__________________________________________________________________
Забезпечення потреби води із розрахунку на 1 особу_________у нормі__________
6.Внутрішнє холодне і гаряче водопостачання:____________наявне_______________________________________
6.1 Організація питного режиму_____________бювет, їдальня_________________
6.2 Наявність запасної ємності в закладі_______________наявні_____________________________________________
7.Тип каналізування (центральне,локальне,вигріб).______________центральне_____________________
8.Внутрішнє каналізування:_____________наявне____________________________
8.1 Кількість внутрішніх туалетів ________19_______________________________
8.1 Надвірні туалети, їх стан, відповідність санітарно-технічним вимогам.________________-_______________________________________________
9.Тип опалення: _______________автономне_______________________________
10.Тип вентиляції. Наявність механічної вентиляції:____________наявна________
в навчальних приміщеннях із розрахунку 16 об/год.
в лабораторіях фізики________________ наявна ______________________________
в лабораторіях хімії____________________ наявна ____________________________
11.Організація режиму природнього провітрювання._________________ наявна __
12. Забезпеченість навчальними меблями: _________у нормі __________________
IV. Природне та штучне освітлення.
1.Наявність затінення на вікнах_____________наявне_______________________
2.Кольорове оздоблення приміщення (стіни, стеля, підлога, вкзати гаму кольорів).____________пастельна гама_____________________________________
3.Джерело штучного освітлення (тип світильників, їх кількість)____люмінісцентні лампи, лампи LED__________________________________________________
Організація харчування.
1.Тип приміщення (типове, спец побудоване, пристосоване) харчоблоку___спеціальне__________________________________________________
1.1 Водопостачання (гаряча, холодна проточна вода)._____________так__________________________________________________
1.2 Каналізування._______________так_____________________________________
1.3 Вентиляція механічна.__________так___________________________________
1.4 Наявність складських приміщень, овочесховища._____________________так__________________________________
1.5 Наявність необхідних виробничих приміщень.____________________так______________________________________
2.Режим роботи харчоблоку:
2.1 на сировині_______________ на сировині ________________________________
2.2 на напівфабрикатах__________________-________________________________
3.Організація харчування учнів, графік та умови харчування._________________відмінні_____________________________________
4.Наявність договору на обслуговування їдальні, укомплектованість кадрами._____________наявні______________________________________________
5.Організація контролю за станом харчування._________________згідно вимог___
6.Обідній зал. Кількість посадкових місць, площа на посадкове місце. Наявність гігієнічних умов.__________200м, 1,6 м2__________________________
7.Забезпеченість кухонним та столовим посудом, миючими та дєззасобами.__________________у нормі____________________________________
8.Оснащеність технологічним, холодильним обладнанням, згідно нормативу._______________у нормі_________________________________________
9.Дотримання санітарно-гігієнічних і протиепідемічних вимог, поточності
виробництва.______________так___________________________________________
10.Умови дотримання особистої гігієни персоналом (душова, роздягальня).________________згідно вимог_________________________________
10.1.Своєчасність проходження медоглядів та гігієнічного навчання.___згідно вимог _________________________________________________________________
10.2 Рівень гігієнічних знань персоналу.________________високий____________________
VI. Умови для фізичного розвитку.
1.Навчально-фізкультурна база закладу. Загальна площа__________1172м2_______
1.1 Спортивний зал 1,2,3 (підкреслити)____________чотири___________________
1.2 Гімнастичний зал (зал для ритміки)_______________наявний________________
1.3 Тренажерний зал._______________наявний_____________________
1.4 Куточки фізкультури в рекреаціях._______________-_____________________
1.5 Тир.____________________-________________
1.6 Настільний теніс та інше.________________ наявний ____________________
2.Приміщення для зберігання знаряддя, спортінвентаря._____________наявне____
3.Забезпечення світлового режиму:
3.1 Штучне і природне освітлення.________________так____________________
3.2 Рівень освітленості на підлозі._________________у нормі___________________
3.3 Питома електропотужність.______________________у нормі______________
3.4 Тип електросвітильника (гігієнічний, побутовий)____________побутові_______________________________________
3.5 Наявні захисні пристрої.________________наявні____________________
4.Повітряно-температурний режим (дотримується, порушується)_______________дотримується_____________________
5.Тип вентиляції (природна, припливно-витяжна)_______________витяжна_____________________
6.Умови для дотримання санітарних вимог, вимог з техніки безпеки, профілактики
травматизму______________у нормі______________________
7.Дозвіл на роботу спортзалу._________________наявний___________________
VII. Умови трудового навчання.
База для навчально-трудового виховання, площа майстерень:_____193,8 м2______
1.1 Організація виробничого навчаyня в закладі. Профіль майстерень: столярне, слюсарне, інші_____________комбінована_______________________
1.2 Дозвіл санепідслужби на функціонування майстерень.__________________наявний____________________________________
2.Обладнання майстерень, правильність розташування і оформлення робочого
місця, відповідальність обладнання віку та росту учня.__________________так______________________________________________
3.Умови для дотримання санітарно-гігієнічних вимог, вимог техніки безпеки. Дані
лабораторного та інструментального контролю (освітленість, мікроклімат.
запиленість)._______________у нормі______________________________________
4.Наявність припливно-витяжної вентиляції._______________ наявна___________
5.Наявність засобів індивідуального захисту._______________ наявні___________
6.Наявність умов для дотримання особистої гігієни.________________ наявні ____
7.Підведення водопроводу (для окремо стоячих приміщень)__________так_____
8.Каналізування.___________так_________________________
9.Наявність гарячої проточної води.________________так____________________
10.Забезпечення умивальниками наливного типу.________________так_____________________________________________
11.Наявність спецодягу, умови для утримання особистого одягу.____ наявні___
12 Кабінет обслуговуючих видів праці для учнів 5-9 класів.
Обладнання його згідно санітарних вимог._______________ наявні _______
13.Наявність складських приміщень, інструментальної кімнати _______наявна___
14.Укомплектованість аптечками невідкладної допомоги._________________так__________________________________________
15.Тип штучного освітлення._________ люмінісцентні лампи, лампи LED________
VIII. Умови та режим роботи комп’ютерного класу.
1.Характеристика класу, площа на одне робоче місце ___ Каб №1 ___21м3_Каб. №2__15,7 м3__Каб №3__15,7 м3___________________________________________
Кількість ___________три ________________________________________________
Робочих місць _______15+1_______15+1______15+1_________________________
Орієнтація класу________пн.зх., пд.сх______________________________________
2.Обладнання робочого місця.
Розміщення комп’ютерів в класі (порядне, по периметру). ____№1 по периметру, №2 порядне, ____№3 порядне _______________________________________
Тип комплекту, марка монітора.____________________________________________
3.Оздоблення стін, підлоги (колір побілки, шумозахисне покриття)________________білий,№1,2,3 – так__________________________
4.Природне освітлення (СК, КПО, наявність світло поглинаючих штор, затіняючи
штор).______________наявні_____________________________________________
5.Штучне освітлення:______________ наявне_____________________________
тип світильника___________лампи люмінісцентні_________________________
питома електропотужність_____________-_______________________
організація порядного включення світильників ________ наявне _____________
світлозахисні екрани ____________ так ____________________________________
можливість зміни кута нахилу монітора (так, ні)___________________так_______
6.Відповідність меблів гігієнічним вимогам (так, ні)_____________так______________
7.Організація повітряного обміну_____________віконно-протяжний_____________
7.1Наявність загальної припливно-витяжної вентиляції______________-__________
7.2 Наявність кондиціонера_______________-_____________________
7.3 Умови для наскрізного провітрювання________________так_____________
7.4 Дотримання режиму прибирання ________ у нормі __________________
8.Підключення до класу проточної води, наявність умивальників_______так____
9.Наявність лаборантської._____________так_______________________
10.Умови для утримування особистих речей______________так________________
11.Укриття для учнів _______ так____ + на базі ЗОШ №8 вул.ак.Корольова,4