Рекомендації щодо заходів убезпечення від захворювання на коронавірус *регулярно і ретельно мий  руки *дотримуйся дистанції *не торкайся руками очей, носа і рота *прикривай паперовою хустинкою рот і ніс, коли кашляєш чи чхаєш *використовуй  маску !!!!

Home » Освітня програма

Освітня програма

 

Стратегічна освітня програма гімназії

Освітня програма гімназії на 2020-2021 н.р

Стратегія розвитку гімназії на 2021-2026 рр.

 

                     

  Критерії оцінювання

Критерії оцінювання регулюються Наказом освіти і науки, молоді та спорту України від 13.04.2011 № 329 «Про затвердження критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти». Критерії визначають підходи до визначення рівня навчальних досягнень учнів та встановлюють відповідність між вимогами до знань, умінь і навичок учнів та показником оцінки в балах. Критерії реалізуються в нормах чотирьох рівнів досягнень: початковий, середній, достатній, високий.

Початковий. Це 1, 2, 3 бали. Відповідь учня фраґментарна, характеризується початковими уявленнями про предмет вивчення.

Середній. Це 4, 5, 6 балів. Учень відтворює основний навчальний матеріал, виконує завдання за зразком, володіє елементарними вміннями навчальної діяльності.

Достатній. Це 7, 8, 9 балів. Учень знає істотні ознаки понять, явищ, зв’язки між ними, вміє пояснити основні закономірності, а також самостійно застосовує знання в стандартних ситуаціях, володіє розумовими операціями, вміє робити висновки, виправляти допущені помилки. Відповідь учня правильна, логічна, обґрунтована, хоча у ній бракує власних суджень.

Високий. Це 10, 11, 12 балів. Знання учня є глибокими, міцними, системними; учень вміє застосовувати їх для виконання творчих завдань, його навчальна діяльність позначена вмінням самостійно оцінювати різноманітні ситуації, явища, факти, виявляти і відстоювати особисту позицію.

Кожен бал відповідає наступним критеріям:

  • 1 бал — учні розрізняють об’єкти вивчення;
  • 2 бали — учні відтворюють незначну частину навчального матеріалу, мають нечіткі уявлення про об’єкт вивчення;
  • 3 бали — учні відтворюють частину навчального матеріалу; з допомогою вчителя виконують елементарні завдання;
  • 4 бали — учні з допомогою вчителя відтворюють основний навчальний матеріал, можуть повторити за зразком певну операцію, дію;
  • 5 балів — учні відтворюють основний навчальний матеріал, здатні з помилками й неточностями дати визначення понять, сформулювати правило;
  • 6 балів — учні виявляють знання й розуміння основних положень навчального матеріалу. Відповіді їхні правильні, але недостатньо осмислені. Вміють застосовувати знання при виконанні завдань за зразком;
  • 7 балів — учні правильно відтворюють навчальний матеріал, знають основоположні теорії і факти, вміють наводити окремі власні приклади на підтвердження певних думок, частково контролюють власні навчальні дії;
  • 8 балів — знання учнів є достатніми. Учні застосовують вивчений матеріал у стандартних ситуаціях, намагаються аналізувати, встановлювати найсуттєвіші зв’язки і залежність між явищами, фактами, робити висновки, загалом контролюють власну діяльність. Відповіді їхні логічні, хоч і мають неточності;
  • 9 балів — учні добре володіють вивченим матеріалом, застосовують знання в стандартних ситуаціях, уміють аналізувати й систематизувати інформацію, використовують загальновідомі докази із самостійною і правильною арґументацією;
  • 10 балів — учні мають повні, глибокі знання, здатні використовувати їх у практичній діяльності, робити висновки, узагальнення;
  • 11 балів — учні мають гнучкі знання в межах вимог навчальних програм, арґументовано використовують їх у різних ситуаціях, уміють знаходити інформацію та аналізувати її, ставити і розв’язувати, проблеми;
  • 12 балів — учні мають системні, міцні знання в обсязі та в межах вимог навчальних програм, усвідомлено використовують їх у стандартних та нестандартних ситуаціях. Уміють самостійно аналізувати, оцінювати, узагальнювати опанований матеріал, самостійно користуватися джерелами інформації, приймати рішення.

     Видами оцінювання навчальних досягнень учнів є:

    поточне,
    тематичне,
    семестрове,
    річне оцінювання 
    та державна підсумкова атестація.

 

Критерії-оцінювання-учнів-з-української-мови

Критерії-оцінювання-учнів-з-української-та-зарубіжної-літератури

Критерії-оцінювання-учнів-з-фізики-та-астрономії

Критерії-оцінювання-учнів-з-фізичної-культури

Критерії-оцінювання-учнів-з-хімії

Критерії-оцінювання-учнів-з-біології

Критерії-оцінювання-учнів-з-географії

Критерії-оцінювання-учнів-з-іноземної-мови

Критерії-оцінювання-учнів-з-інформатики

Критерії-оцінювання-учнів-з-історії

Критерії-оцінювання-учнів-з-математики

Критерії-оцінювання-учнів-з-основ-здоров-я

Критерії-оцінювання-учнів-з-правознавства

Критерії-оцінювання-учнів-з-природознавства

Критерії-оцінювання-учнів-з-трудового-навчання